fredag 15 maj 2009

Min Prins har fått bandage med hjärtan på


Upp tidigt, har knappt sovit i natt. Dalqin har haft ont, rejält ont och tabletterna mot smärta hjälpte bara för stunden.Jag har legat och masserat honom, det lugnade något.Vetrinären tyckte att såret så bra ut efter omständigheterna och nästa oml är på Måndag morgon. De visste inte varför han hade haft så ont, men troligtvis var det skav ifrån gaslindan.Han har maxdos på smärtlindring och morfin.
Jag hittade fler bitsår i dag, men de har läkts bra och bitsåren i munnen ser oxå fina ut.
Min Prins är hemma och äntligen har jag förstått att han faktist lever. Han slogs och kämpade för sitt liv, den andra hunden ville bara döda, usch så hemskt...nästa gång kan det vara ett barn han ger sig på, något som jag måste förhindra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar