torsdag 15 januari 2009

Svek

Nu har det hänt igen, att jag aldrig lär mig. Jag trodde vi var vänner, men tydligen inte. Vissa människor suger, allt ska vara på deras villkor.
De ljuger och drar sig inte för att blåsa folk på pengar, men egentligen har dom inget val..Hur ska dom annars överleva???Finns ingen bank som vill låna ut, för stor risk. Jag fixade ett jobb till henne, ett bra betalt arbete. Men nehe..gick dit några gånger sen tröttnade hon, sjukskrev sig för att sen aldrig dyka upp igen. Så där sitter hon nu och gnäller på sitt feta arsle..jag har iiiiinga pengar, fy! ditt lata stycke!Gnäller på att socialen har lång utredningstid och ifrågasätter henne.
Hon blåste mig på några tusen, jag bryr mig inte om pengarna, utan hennes svek, det är det jag bryr mig om. Jag ser det så här: jag fick betala för att bli av med henne och det är väl investerade pengar.Det hade ändå aldrig fungerat, nu i efterhand har det kommit fram att hon ljög mycket.Igentligen är det synd om henne, människan kan ju inte vara frisk.
Om man någongång skulle vilja bli av med en vän som suger..Låna ut Pengar, sen ser man dom aldrig igen.
Dalqin ljuger inte och sviker aldrig, det är raka puckar som gäller, han är min bästa vän

2 kommentarer:

  1. Sånna idioter finns överallt poch de är endast synd om de själva för att de förstör bara för sig själva. helt plötsligt kommr de vara helt ensama, och de är nästa rätt åt dem. Du får komma hem till oss snart och kolla på min nya hårförlägning, nu har jag nästan längre hår än dig. Kram din Alina<3

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara att beklaga, tyvärr finns det de som utnyttjar att du är så snäll, surt att bli sviken så. Kram från mig

    SvaraRadera